miercuri, 13 iunie 2012

VIP la conferinţa Top Day 2012 Targu Mures

Anul trecut a fost anul conferintelor, am fost la cat de multe am reusit, anul acesta in schimb am ales sa citesc.
Totusi Evenimentul Top Day  va fi in Targu Mures, "at portas". Desenat pentru:


Antreprenori şi executivi, marketeri implicaţi în dezvoltarea de afaceri online, toţi cei interesaţi de potenţialul comerţului electronic, specialişti în e-commerce, programare, design, usability, promovare, SEO/SEM, web designeri & website owners, consultanţi şi specialişti în marketing online, artiști și manageri din industria muzicală, media directori, furnizori de soluţii pentru marketingul online, proprietari de magazine online & afiliaţi.

e o solutie pentru a afla mai multe informatii despre comertul electronic si solutii actuale posibil de aplicat in afacerea ta.

dorinta mea ar fi ca sa se insiste pe punctul de vedere al clientului. in general conferintele prea specializate pacatuiesc prin faptul ca participantii ajung sa se invarta in acelasi cerc de persoane care stiu in mare despre ce e vorba si care sunt sursele de informare. un plus ar fi invitarea chiar daca probono ar unor firme care sa constituie studii de caz - anul viitor. Daca sunt deja: super. S-a mai spus, cel mai important lucru care lipseste  in online in RO, pe langa oameni, sunt studiile de caz. Vreau la fiecare prezentare sa fie cel putin 2 studii de caz, daca se poate locale.

Ok, avem Zumzi, BestJobs, Reea. Dar ei sunt deja 100% online. Nu ei sunt modelul ideal pentru firmele care inca nu se promoveaza online(real). Vreau sa vad in schimb Azomures, Mobex- care e varza online, Universitatea Petru Maior.. etc. Modele pe care le pot arata unui client sa il conving ca in online daca cheltuie x lei castiga x+1 lei.

Deocamdata singurele studii accesibile sunt cele care se bazeaza pe solutiile Google de promovare si vanzare.

De ce nu vin eu cu studiile respective: 
1. Lipsa experienta. De aia ascult la conferinte (si nu prezint).  
2. In cazul clientilor cu care am lucrat lipseste feedbackul - incasari. Clientii sunt reticenti in prezentarea rezultatelor in cifre, excel, tabele. Inca nu sunt chiar asa de multi, dar speakerii au lucrat cu mai multi decat mine. 
3. Lipsa in lantul urmator - eu imi fac treaba dar nu pot sa gestionez partea ce tine de client, urmarire incasari, corelare cu bugetul de marketing. Sunt sigur ca au solutii ..
4. Nu se merita. Pana pe la 2000 Eur/luna buget nu prea merita sa se gestioneze foarte exact feedbackul. Sau poate merita

Exeptie fac zonele unde se poate gestiona foarte usor - produse putine, firme nou infintate care incep direct cu promovarea online. Aici promit ca o sa revin cu cateva studii de caz in perioada urmatoare.

Daca vreti sa comentati, sa veniti cu idei noi, sa ascultati ideile vorbitorilor sau sa le confruntati accesati si luati un bilet la  Top Day 2012 .

Daca vreti sa primiti o invitati VIP vedeti concursul adresat blogerilor  Fii invitat VIP la topDay2012!


Cum poți participa:1. Trimite un mail la adresa pr@reea.net şi fă-ne cunoscută intenţia ta de a intra în concurs. E-mailul este necesar  să  conţină  următoarele informaţii:
• Numele complet şi real al participantului
• Adresa e-mail
• Localitate
• Număr de telefon
• Adresă URL blog
2. Scrie pe blogul tău  despre eveniment. Ai libertatea să scrii posturile aşa cum doreşti, scopul final fiind de a crea buzz în jurul evenimentului.
3. Posturile trebuie să conţină menţiunea că participi la concursul „Fii invitat VIP la Top Day 2012!” cu link către postul de concurs de pe blogul Top Day 2012.
Câştigătorii vor fi desemnaţi în data de 18 iunie 2012, în urma analizării activităţii  bloggerilor înscrişi în concurs. Desemnarea câştigătorilor se va face cu sprijinul lui Cristian Manafu, Manafu.ro  
Detalii pe unul din linkurile de mai sus. Puteti participa dupa cum particip si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu