joi, 18 februarie 2010

Miercuri seara de teatru ! commedia dell’arte ! Splendissima !




Am fost aseara la „Piateta”, la Studio *Am corectat.Nu e la Scena. Multumesc Mariei Sale Comentatorul !* Si seara la Tv zicea cineva ca tinerii nu se mai duc la teatru ! Bai era full! Sala plina, plina! Spectacolul fain ! Coloana sonora bestiala - genul ala din scena nuntii din Nasul ! Muzica burlesca italiana. Certuri pe scena gen Gaitele, fain. Un picut lung, dar fain! Si am mentionat ca era full? Si oamenii insistau sa plateasca biletul desii mai erau invitati, de genul lasati intrati. Bine si pretul biletului era mai mult decat ok. Pretul unei beri. Cafeaua si ceaiul servit inauntru era 1.5 lei ! Am mentionat ca era plin ? Se aude Marele Teatru National ? unde cel putin de trei ori cand am mers nu s-a tinut spectacolul pentru ca nu erau destul de multi spectatori ! Imposibil, nu exista! Spectatori sunt! Am zis ca era sala plina?


Mai multe informatii despre piesa : pe culturainmures!

„Goldoni reformează teatrul de tipul commediei dell’arte și gestul său este unul radical și emblematic. În ideea că teatrul commediei dell’arte era un fel de teatru purificat care se făcea cu actorii care utilizau măști și care aveau o tehnică specială de joc cu masca, tehnică ce presupunea o tehnologie interioară de respirație și de control a câmpului vizual, de mișcare și esențializare a gesturilor și a atitudinilor corporale, o reformă a unui astfel de teatru însemna o inventare a unei întregi tehnologii de joc, o astfel de reformă presupunea nu numai modalitatea de a concepe textul teatral, ci și o reinventare a meseriei de actor. De aceea, reforma lui Goldoni devine un gest emblematic care face trimitere la teatrul modern” (Mona Chirilă – regizorul spectacolului „Piațeta”)

*later edit* Daca doriti sa urmariti calendarul evenimentelor sustinute de Teatrul Studio - Universitatea de Arte, Tirgu-Mures, intrati pe http://studio.uat.ro/ro/index.php.

5 comentarii:

  1. se mai joaca si vineri, 19 februarie de la 19.00, la Teatrul Studio, nu la Scena :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da stiu. Femeile au intodeauna mai dreptate! Am corectat, multumesc. Vineri imi trimit toti colegii la teatru!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumi ca ati ales aseara Teatrul Studio si spectacolul Piateta. Va mai asteptam. Daca doriti sa urmariti calendarul evenimentelor noastre, intrati pe http://studio.uat.ro/ro/index.php.

    Raluca Blaga - secretar literar Teatrul Studio - Universitatea de Arte, Tirgu-Mures.

    RăspundețiȘtergere