duminică, 21 februarie 2010

arta de a calca.Sau cine cedeaza primul..

eu am o idee idealizata despre calcat. Provine de la o domnisoara doctor pe care am vazut-o o data calcand! Cine nu are un chirurg, un ortoped, ceva sa-si cumpere! Neavand asa ceva in dotare, si vrand nevand avand nevoie de camasi calcate, am rezolvat problema unui fier de calcat ineficient, pentru ca, sa fie clar, fieru era de vina! Ieri! Am fost si am luat cel mai scump fier de calcat. Bazat pe recomandarea unei vanzatoare- care a venit de aici - ma uit io la el, ma uit la pret si zic : ce stie asta sa faca? stie si sa calce si sa gateasca? - nu, zice ea, numa sa calce dar calca bine! Buuuun. Il iau! il duc acasa, ii arat camasile puse la uscat si de o zi stau langa el sa le calce. Azi i-am pus si apa. Nimic. Daca pana maine nu le calca, il duc inapoi ca e defect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu