joi, 17 septembrie 2009

sunt dispus(a) sa invat

cautam angajati, si vad in cv-ul unei persoane de peste 40 de ani, care ACUM face liceul: "sunt dispusa sa invat t a le putea oferi copiilor un trai decent " . trecand peste eroarea de typing, intelegi cu adevarat valoarea scolii doar tarziu. La 14-16-18 ani ti se par mutle lucrui mai importante. La 16 ani te poti face vanzatoare, castigi imediat niste bani, cateodata mai multi, cateodata mai putini. Si ajungi la 40 de ani, cu o familie, probabil divortata, cand depizi doar de tine si mai grav depind si altii de tine. Si te intorci la scoala. Si primul lucru incepi sa scrii din nou, si vrei sa inveti. Pentru ca acum vezi ca ai nevoie, si acum ai stii sa folosesti si diploma aia , in fond o bucata de hartie dar si invatatura. Pariu ca daca ar fi din nou tanara ar face mult mai mult pentru a invata. Am vazut zilele trecute o poza cu niste nigerieni parca care stateau si invatau noaptea la becurile din parcare! 10-15 persoane in poza, toti seriosi si citeau.

faza e ca mi-a venit cheful sa invat ! si vorba aia.. stiu tot ce am nevoie, nu am timp, am alte lucruri mai importante de facut, ce imi trebe mie scoala, o sterg. Mai am 10 ani pana la 40!

vreau sa imi termin macar scoala generala :)!

serios, dupa masterat, ce scoala mai poti face in Ro ? Ce cursuri de specializare pentru adulti sunt ? sunt evenimentele gen guru, interesante in sine, dar totusi ceva scoala ?

deocamdata sa zic ca invat limba germana, invat sa am rabdare si sa scriu mai corect la tastatura( e unul din motivele pentru care scriu pe blog , nu stiu de ce tot am tendinta sa inversez literele pe tastatura - scriu cu 2 maini si una din maini e mai rapida decat cealalta cred)

next ? invat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu