marți, 29 septembrie 2009

imprumut pentru binele copiilor

singurul imprumut pentru copii pe care parintii trebuie sa il faca e cel pentru viitorul copiilor, studii sau sanatate. Pentru excursii si celular e o tampenie majora. Astazi o angajata isi ia un credit ca fata ei sa plece in excursie. Sub o forma sau alta, dar care nu e in mod absolut necesara! Imi pare rau dar nu cred ca corect. Copii daca vor sa plece in excursie sa astepte pana fac 18 ani si sa lucreze. Pana atunci sa invete despre Grecia! si sa rabde si sa isi construiasca studiile si sa mearga cand depinde de ei unde vor ei. Dorintele nu cred ca trebuie indeplinite automat. Mai ales cand se rezolva pe spinarea altora, chiar daca sunt parintii aceia. Copii tebuie sa ceara, e normal, dar parintii nu trebuie sa dea ca fiind normal. E o investitie, eu investesc in viitorul genelor mele. Dar trebuie sa fiu eficient in asta. Deci daca nu am resurse suficiente ma rezum la suportarea costurilor de trai si invatat! Mai departe sa aiba dorinta de a merge, foarte bine, dar sa se descurce singuri! Nu cred ca copilul ala o sa fie mai fericit cand se va intoarce din excursie si maica-sa o sa plateasca dublul sumei in urmatoarele 6 luni! Daca trebuie sa se imprumute pentru excursie! cum o sa poata sa plateasca si dobanda! plus a singura firma care ii ofera creditul are o dobanda de 200% pe an!

o sa ii dau eu banii aia fara dobanda da ii si tin o morala ! ma enerveaza

Un comentariu: