joi, 16 iulie 2009

cura de slabire prin munca

Ore suplimentare la lucru! :) .O masa pe zi si restu fructe cat incape,(aici nu intra miez de nuca, stafide, curmale, banane, seminte, si chestii din astea cu muuulte calorii), si 2-3 l de apa pe zi. Adica zice unu altu ma vezi ca ai burta imediat, stau sa ma gandesc retrospectiv, aveam io o chestie ca o prajitura nu ingrasa! DAP nu ingrasa cand faci sport!(cum faceam..) adica daca faci zilnic 2 ore de sport, mergi pe jos REPEDE inca una doua ore pe zi, nu ingrasa! Dar daca cum am facut io in ultimii 2 ani, manci 2 prajituri, si in fata la TV, si apoi nu faci sport in urmatoarele 2 ore, atunci ingrasa!Practic orice mananci, tot ingrasa, biscuiti, salata, wathever. Inca as putea sa am inca 10 kg pe mine raportat la inaltimea mea de 182cm, problema e ca greutatea asta nu se distribuie uniform :). Deci nu mancarea neaparat e problema, DAR pana nu revin la 2 ore minim de sport pe zi.. regim crancen, religios aproape, 2 zile pe saptamana fara carne, wathever care zile, fara porci si carnati, fara prajituri :), fara ciocolata, fara paste, fara cartofi prajiti, fara suplimentare, si cu sport, treptat. Inca nu am ajuns la 2 ore pe zi, deci fara regim normal de mancare. Io o tin de 2 luni si merge, am revenit cu o gaura la curea. NU ma cantaresc, nu cantarul e relevant, relevant e ca ma simt mai flexibil, nu ma strang pantalonii, si chestii din astea. Foame a fost in prima saptamana, dar trece daca nu stai in casa, si bei apa multa.

a da si nu am mancat cipsuri niciodata. si nu mai beau cola, pepsi, orice pare dulce din sticla de plastic-- DELOC!

printre efecte si cauze :
- nu ma mai uit la TV DELOC!
- am renuntat la monitor LCD 22" , a ramas doar laptopu
- descarc in loc de filme competitii sportive, (hai sa zic ca am introdus acolo un 30%)
- am inceput sa ies la pescuit de cateva ori pe saptamana, IN LOC de masa de seara.
- am vazut apusuri faine de soare, lebede, pui de lebede, pesti :)
- m-am reintalnit cu vechi colegi cu care toceam tatamiurile
- ascult radio cultural cu o emisiune despre psihopati, si rolul lobului frontal :) -END

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu