miercuri, 11 martie 2009

despre sanatate la lucru

Cred ca is alergic la locul de munca. Cum ajung la birou in juma de ora incep sa stranut. La inceput am crezut ca din cauza fumului(persoana dinaintea mea a umplut peretii de nicotina), dar tine de 2 ani faza. E posibil sa fie de la materiale, de la hartie, wathever.

In alta ordine de idei im trebe un monitor mai mare. Dupa ce am stat aseara la monitoru de acasa de 22 (ieri a fost prima zi), orice monitor mi se pare insuficient. 17 mic, 15.4 cat am la laptop minuscul. ce chestie, si la un moment dat am vrut sa imi iau un laptop cu 12 monitoru. Mai mare e mai bine la monitoare cel putin. Si cu ocazia asta am observat ca toate site-urile sunt pentru monitoare mici.

In alta ordine de idei 2) caut proiecte, incep sa ma plictisesc la locul de munca.de preferinta online, sa nu trebuiasca sa stranut.

Un comentariu:

  1. Vezi ca se poate interpreta ca ai vrea sa iti schimbi locul de munca sau..ca nu iti (mai) place actualul

    RăspundețiȘtergere