luni, 2 februarie 2009

concluzii referitoare la un proces_1

Referitor la prima cauza (din doua), se pare ca am castigat.Eu fiind si reprezentant din partea firemi. Ce am inteles noi din asta vb la filmu ala cu Bradu si Clona ?
- daca vrei sa dai in judecata pe cineva NU vorbi cu un avocat inainte! vb cu un manager, sau un consultant. Avocatii nu stiu nimic din real life.
- faptul ca ai castigat un proces(din punct de vedere al avocatilor misiune indeplinita! )nu inseamna ca ai mai multi bani in buzunar, mai mult timp liber sau mai multe drepturi castigate per total.
- cand vrei sa dai pe cineva in judecata trebuie sa calculezi beneficiile si riscurile unui proces. In romania accesul la justitie este foarte greu. E foarte scump, e foarte greu de demonstrat orice, si de sustinut orice. Exista dar costurile de accesare a unei justiitii corecte si echitabile sunt foarte mari. Vb din perspectiva unuia care a castigat si fara sa trebuiasca sa platesc avocati.(exceptand 2 ore consultanta)
- per total nu mi-a placut, desi am castigat. Mi-ar fi placut sa nu fiu dat in judecata/sau Co, pentru ca a fost ceva care a consumat resurse fara sanse de a obtine beneficii pentru nici una din parti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu