miercuri, 17 decembrie 2008

de la Olimpiada la ora 3.

fara legatura cu articolul asta cu Olimpiada.

Pe vremea cand mergeam la Olimpiada la Mate, mi se intampla urmatoarea chestie - rezolvam problema mental fara sa imi dau seama cum si stiam rezultatul, puteam sa il scriu dupa cateva minute de concentrare, dar imi lua la fel de mult timp sau chiar mai mult decat la altii sa il demonstrez. Asa ca am scris raspunsul la toate problemele si nu am rezolvat complet una care mi se parea ridicol de simpla, adica common ce e de explicat la asta. Faza e ca nu am luat primu loc numa locul 2 si nu am mers mai departe. :), nu ca ma interesa pe vremea aia asta. Oricum mergeam la Olimpiada fara sa ma gandesc prea mult, mi se parea ceva exact la fel ca si cum meream la o ora normala, sau la un test normal.
Buun si unde vroiam sa ajung - faptul ca trebuie sa ma supun la un limbaj comun, ma face sa imi anulez avantajul de a sti raspunsul inaintea ta.Astfel incat e posibil ca reusitele masurabile ale tale sa fie mai mari. Asta cred ca se poate aplica si in business, si in viata. Chiar daca ai solutia, trebuie sa o faci inteleasa si acceptata de cei din jur/colaboratori ca sa poti sa beneficiezi de ea.
Reflexie de ora 3.00 am. Promit ca nu mai stau sa lucrez pana la ora asta :) da chiar a fost ok, numa ca ma apuca chefu de filozofat duap o anumita ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu