luni, 18 august 2008

Concediul de vara - toamna. Editia 2008.Organizator io ma.



Sambata prima zi: excursie pana la Praid. Vizitat salina, in salina racoare, in jur de 15 grade in schimb ce afara erau 37.
Apoi mers mai departe spre munte: Bucin, am intrebat daca sunt terenuri de vanzare in zona- nu sunt.
Seara inapoi spre Bezid, plimbat cu barca in apusul soarelui, recreend inceputurile psihianalizei, am abandonat repede, imediat ce s-a lasat seara. Am ajuns spre noapte acas. Somn.
Duminica. Ziua doi : Festivalul Valea Muresului si un concert fara zahar, si un gulas cu fasole dar fara ceapa. Si Bonney M asa de la distanta. Dupa ascultatul murmurului muresului mers acas. Ajuns pe la 1.
Luni. Ziua trei: somn pana la 9, cand s-a facut prea cald- am lasat perdelele netrase, si soarele a incazit camera. O musca dadea tarcoale.M-am intors pe partea ailalta. Am facut un uds, m-am gandit, si pana la urma am ajuns la lucru. Tre sa lucru. Tre sa termin ceva. Intre timp m-am uitat de taxa de prima inmatriculare pe http://www.autosos.ro/taxe-inmatriculare.html, sa vad cam cat ar fi un 4x4. Daca e unu mic un suzuki din 92-sa zicem de 1000 de euro, taxa e de 120 euro. parca mi-as lua unu. back la lucru.. de parca as lucra.
In plan pe vineri sambata duminica e pades. Maine poimaine e pescuit. Joi vineri e amenajari casa, si curat.
Saptamana viitoare -marea .., apoi munte iarasi, si apoi nu mai stiu :) .

in linkul de la valea muresului , mesajul era:The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later. adica e un site care promoveaza o zona, da care nu rezista daca sunt mai multi care sunt interesati si vor informatii despre asta.

videovaslit seara pe lac, o incursiune in psihianaliza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu