joi, 12 iunie 2008

* * * * politia romana! aia cu cartile de identitate.

de ce ? DE CE e intodeauna coada ? e a teia oara cand ma duc si de fiecare data a fost coada! asa a fost si acum n'spe ani cand mi-am facut buletinu! is cretini ? nu pot sa faca in asa fel incat sa mearga totul mai repede? sunt 3 pasi simpli : 1. iei formularele 2. platesti taxele 3. depui documentatia si faci poza.
de ce formulare nu sunt puse undeva in exterior la un stand, unde sa se serveasca fiecare?
de ce cand platesti taxele ti se verifica dosarul ? si apoi inca o data cand faci pozele?
de ce nu poti plati taxele online, mandat postal, ordin de plata, card, automat de plati orice ?
de ce daca vad ca au o mie de oameni in fiecare zi nu mai infinteaza un birou de preluare acte/pozat?
daca ar fi o firma privata si ar avea o mie de clienti pe zi, i-ar lasa sa stea 5 ore pe fiecare pana sa plateasca ?!!! si platesc in puii mei ! sa fie o taxa speciala, o supra taxa o mega taxa in apan mea sa fie 500 de lei da sa nu stau la coada. e degradant si ma irita. nu stau! singura mea probelma ca imi cer astia de la banca ! alti cretini -am pasaport, certificat de nastere ambele documente originale, certe care atesta cetateanu' + carnet de conducere si lor le trebe si buletinu in original sa se scobeasca cu el in dinti ca e cartonat .\

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu