duminică, 18 mai 2008

sanvis' la lumina lumarilor

am fost la pescuit astazi. O fo cald, batea vantu din fata, ramele o fo slabutze, carligele se incurcau unu pe altu, plus ca erau si cateva beri aruncate in apa care probabil o intoxicat pestii, nu am prins nimic. Nimic. nimic nimic nimic.

titlul vine de la faptul ca am schimbat siguranta cu alta care nu merge. NU stiu care e faza da asta care am schimbat-o nu mere. Am luat 2 una de 25 A, si una de 16 A. Mie imi trebuia una de 20 de A.da pe principiul ca mere si asa am luat ce am gasit.Una mai mare si una mai mica. Wrong! nu mere nici una. Nu stiu exact daca e din cauza Amperilor aia, da nu merge lumina in toata casa. In schimb merg prizele. DAr daca schmb sigurantele de la prize in locul celor de la lumni, nu merg nici asa. Asa ca poate e stricat si ceva la panou. Nu stiu nu ma bag. deocamdata mananc la lumina unui bec de veioza. si am si becul de la laptop si lanterna de la telefon. Astept un instalator, si unul care sa aduca draperiile, si una care sa imi faca un masaj. In orice ordine. Astept si provincia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu