joi, 15 mai 2008

poaiana narciselor si lapusna: romania reloaded

fac o pauza de la un excel luuuuung si povestesc povestea plimbarii de duminica.
trezirea devreme pe la 2 pm, ca sambata am fost prin baruri, si hai sa mergem :
1. la lacuri - sa descoperim "taul dracului", o zona pe care o tin minte din copilarie am o imagine feerica despre ea, nu va spun mai multe ca nu am descoperit-o. ar fi trebuit sa urcam ceva dealuri , si cand am ajuns o fo lene.
2. dupa cateva juma de ora de privit lacurile hai sa merem sa bifam punctu doi: poaiana cu narcise.
am gasit poaia cu narcise o ora dupa aceea. Nu am gasit narcise! adica am vazut cate una in mana la un copil sau la o domnisoara dar tot campu fusese ras de narcise. Am ajuns si duminca seara, dupa un sfarsit de saptamana in care la multi le-a venit ideea cu plimbarea la narcise. Si in spirit romanesc la cules narcise. Si asa in loc sa vedem o campie si sa facem poze, sa promovam pe web atractia turistica ioc narcise! am vazut si am mers mai departe.
3.am luat drumul lapusnei, mai intai hai sa vedem ce e mai incolo, si mai incolo, cum e valea asta, si am intrat intr-un drum rece, plin de gropi si de farmec. temperatura a scazut rapid pana la 6 grade, masini foarte rare. O zona de exploatare forestiera si vanatoare. De mers cu cortul vara si de cautat ursi :).
eu va salut de la capatul drumului. e aici numai pe jos sau cu 4x4, pe care sper ca o sa mi-l iau anul viitor. drumul strabate carpatii si iese pe partea cealalata. Dar pe harta nu prea apare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu