joi, 22 mai 2008

Firmele au dat nota 0.05 pentru aplicatia ANAF. Ca de obicei ANAF esueaza !

Acesta ar fi titlul corect pentru urmatoarea stire : "In primele doua saptamani ale lunii aprilie, doar 3500 de agenti economici din cei 700.000 existenti in Romania, au optat pentru depunerea online a declaratiilor fiscale.
Anul acesta, sistemul de depunere electronica a declaratiilor de venit de catre agentii economici a fost extins la nivel national. Sistemul este disponibil pe siteul ANAF pentru aproximativ 700.000 de agenti economici existenti in momentul de fata in Romania, dar numai 3500 de firme, adica aproximativ 0.05% din totalul agentilor economici, au ales aceasta varianta."

De fiecare data am observat o fixatie a administratiei de stat ca firmele sau contribuabilii gresesc. Aici e un exemplu clar de idee fixa si proasta din pacate preluata automat de prea multi clienti/cititori/useri/contribuabili. NU e normal ca daca doar 0.05% din firme utilizeaza aceasta metoda inseamna ca aceasta metoda e aplicata prost ? undeva sucks! si ar trebui sa verifice unde. Eu ca o firma daca am 700.000 de clienti, si le ofer 2 optiuni pentru orice, si vad ca pentru o optiune aplica doar 0.05% desi evident din punctul meu de vedere e o optiune mai buna ma duc io la clienti sa le zic sa is imbecili? sau ma gandesc ca ceva nu e chiar asa de simplu si undeva pute, si tre sa modific o procedura, mesajul, modul de comunicare, oricum ceva ! SI EU TREBUIE SA MODIFIC!nu doar sa astept ca cei 700.000 de clienti sa isi revizuiasca comportamentul pe baza cerintelor mele. Asta daca chiar imi doresc ca clientii sa fie fericiti. Si sa ma aprecieze. Daca mi se rupe dau comunicate cum ca io am facut da daca firmele is prosti si nu stie....io ce sa fac../ din categoria sms cu drag administratie de stat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu