vineri, 30 mai 2008

de astazi a inceput mutarea...

De ieri de fapt , de cand a aterizat toata lumea pe capu meu.
Aseara am mutat ieri mobila, am golit o camera. Acolo o sa inceapa sa se zugraveasca. Probabil si sa se puna termopane. De catre noii proprietari. Soar'mea :)/ Am dat jos jaluzelele pe care abia le-am pus. Si am mutat mobila. Mutarea propriu zisa o sa se faca cred saptamana viitoare, dupa ce se termina de zugravit in 1 camera, bucatarie, baie, hol. Celelalte 2 camere o sa le zugraveasca dupa ce se muta. Duminica si luni o sa fie tambalau, asa ca anunutul cu mers la munte pt 2 zile inca e valabil, nu tin sa raman pe acas'.
Eu o sa fac rocada cu o garsoniera. O sa fie un pic de soc ca trec de la 3 camere la 1, da o sa supravietuiesc. Ma gandeam ce sa mut, si mi-am dat seama ca nu tin in mod special la nimic, exeptand poate salteaua, pe care nu am mai utilizat-o de 2 ani, ca acuma am un pat mare. Pe care totusi nu tin sa il iau cu mine. In garsoniera ar trebui numa spart cate ceva: peretele dintre bucatarie si terasa. Asta e in plan, am inteles ca poate dura intre 1 zi si 1 saptamana. Si o sa fie un pic de praf. Asa ca, caut cazare pt 1 saptamana. Ofer masaj gratuit, fac mancare spal vase :)).
Acum de ce ma mut la garsoniera ? ca pretul e ok. Ca zona e ok, tot la 5 min de centru numa ca intr-o zona mai intens locuita, langa o piata, cu mult tineret in zona. Ca de restul baniilor sa ma duc in juru lumii, chiar ma gadesc serios la asta.
Sugestii de mobilat garsoniera: minimalist, sau tip camera de hotel ? nu stiu daca merita sa o inchiriez inca, cred ca ramane minimalist. saltea, birou, calc cu monitor de 22', boxe din alea de 1 m.
deci sugestii si vizitati-ma la fosta locatie pana saptamana viitoare. Dupa aia la Dacia. Acolo o sa putem face chef de casa noua. Ca sticlele care o ramas de la nunta de la sora-mea o sa ramana acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu