luni, 28 aprilie 2008

Astazi totul de doua ori ! din Vama...

Ne-am cazat.. in 2 Mai. In vama nu ne-am putut atinge, preturile mari, cam tot ce era ok rezervat 100%, vama -jumatate urata, chiar la intrare, cam pana la Expirat. Dupa aia spre frontiera e ok. Adica e pustiu. In al doilea rand e frig in vama. In al treilea rand putine pensiuni au camerele incalzite. Am gasit in schimb la 2 mai conditii ok la Casa LA DINAMO, o pensiune spre Vama.
Astazi am avut drumuri cu peripetii , dupa ce ieri seara am intrat de 2 ori in Tulcea si am vizitat-o toata, azi am viztitat Dobrogea, de la Tulcea spre Constanta,prin Babadag cu un ocol la Jurilovca. Scopul era sa incercam sa dam o tura spre Gura Portitei, dar erau scoruri prea mari la traversare, gen 250 lei salupa, dus. Cursa normala nu mai mergea, azi avea numai o singura cursa de la ora 9. In sezon are de la 9, de la 14, si de la 18 cred. Si ne-am intors, am gresit drumul si am ajuns din nou la Babadag. Am trecut din nou pe la Iepuri, azietc. Apoi Constanta, vizitat facut poze la far, cazino. Cazinoul e in ruina, in orasul vechi am vazut case enorme parasite, in pericol de a cadea. Nu am vizitat muzee, ramen pt alta date. Am vizitat acvarium-ul, care e langa Far/Cazinou. Ajuns apoi la Mangalia, apoi Vama> Vama pustiu, am rams fara Motorina, ne0am intors a doua oara in Mangalia, am luat motorina, si ne-am intors a doua oara in vama. Si apoi a doua oara in 2 mai am continuat sa cautam cazare.Dorm.E cald. Mancat bors de peste.Somn.

Hint de azi: sunt mult mai multe paduri decat credeam in Dobrogea. doi: Tulcea e un oras ok. Constanta si e ok si el. In rest satele sunt mici, cu case mici, si e cam saracie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu