joi, 20 decembrie 2007

De-a leapsa: Scrisoare catre Mosu'

primit de la marusha si ca sa dovedesc mie insumi si comunitatii din care provin, desigur deci fiind zise, urmatoarele vor urma:

Draga Mosu' (da)ca is bun vreau album Urma , si mp3 e bine, Placebo, si sa ma duc la concerte la anu. In plan Bestival, Coke, Rosia Montana, Peninsula, Vama Veche dar si Rock la Mures, si ceva concerte prin Bucuresti, Sibiu.
Sa ma duc la munte singur. Stiu ca am zis ca nu ma mai duc singur, si ca oamenii e un lucru bun, si ca merita sa incurajezi sa mergi cu prietenii, da sa merg si cu ei si cu mine. Cumva. Da sa merg.
Sa fac sport. Sala am.
Sa plimb Cookie, cu jumatate de norma. Norma intreaga o are grayco. (sa agatz mediciniste muhaaaaahhhaaa)
Sa imi fac cabana, 12 mp undeva cred pe langa bucin, sau predeal.
Sa imi iau un apartament????? adica toata familia zice sa iau.. daca e pretu bun , ma bag.
Sa utilizez trusa de desen low price, primita de ziua mea. Toata toata.
Sa gasesc un kit de navomedele si sa il fac(asta cu facutu cred ca o sa fie mai greu).
Un manual : de ce sa fac ordine in camera? de ce ? de ce?
Pe scurt, mediciniste, kitu, si muntele.si ..
Sa imi gasesc visele. Cine stie intelege.
Promit ca o sa fiu tot asa cum am fost pana acuma.
Wath the fuck!

leapsha mai departe ! cine citeste blogu sa se simta liber sa scrie. Daca imi trimite linku, pun aici.
grayco ; aia cu ochelari aca molia aroganta; ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu